Saturday 3 May 2014

Luang Prabang (Laos)

Hello friends!

So here we are in a beautiful UNESCO heritage listed town - Luang Prabang. Which is actually our last stop in Laos. It took us 6 hours by bus to get here from Vang Vieng through the mountains . Rounds was very stiff and difficult , so the bus was driving very slow , but we didn't mind , because the views through the window was stunning ! And we got lucky by getting half empty bus , so at least there was plenty of space . Bus tickets cost  £7 per person which we bought in Vang Vieng tourist center.

We had just one day here , so when we arrived we straight away dropped our backpacks at the place where we stayed called Thony1 guest house. Very nice and cheap place just for £9 per night for double room with all the needs, but actually when we arrived the owner gave us even bigger and better room for the same price! And also there are complimentary fruits and drinks at the reception . Anyway , so the same day we went around this little cute small town which reminded some kind of European old town ,with small shops, coffee places and high standard restaurants. Its very small town so you can easily reach everything by feet. Also there is very nice night market just in the middle of town , where you can by some very nice and unique souvenirs.

Another reason why this town is popular by tourists is because every early morning you can witness very old Buddhist aims giving ritual , when about 6am in the morning in the main town street local people waiting for monks to pass, so that they could aim food for them .I really wanted to see all this for my self , so I woke up really early and went to see this old interesting traditional ritual. When I got there , there already was few queries tourists , so I joined them. Ceremony wasn't really long or very special, but still was interesting to witness it by my self. After it finished I decided to go up to the small hill just near by and watch the sunrise . On the top of the hill was a temple from where you could see all the town panorama. I did greet the sun that morning , but I didn't see any views of the town or took any good pictures, because of the big fog .

Its a very lovely small town by the river and the mountains near by. Everyone who will visit Laos have to put this town on their list. Very clean and beautiful place, now I understand why its on UNESCO list. Its shame we had such a short stay here , because we had a plane to catch up to Vietnam! Yes! Next stop is Hanoi! The capital of Vietnam!
I see you there! :)

Love & Peace

A&R

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Labas Labas Labas!!!

Jau ir paskutinė stotelė Laose, UNESCO saugomas miestelis Luang Prabang. Nuo miestelio Vang Vieng iki čia yra tik 220km., bet mūsų kelionė užtruko 6 valandas, nes kelias yra per kalnus, labai vingiuotas ir greitis labai ribotas, nes visur skardžiai tai galima lengvai ir greitai atsidurti bedugnėje.
Vaizdai aplink pasakiški, negalima net akių atitraukti, bet kas turi problemų dėl pykinimo važiuojant su transportu tai tikrai ši kelionė nebūtų malonumas vien dėl visų tų posūkių vingiuotais keliais.
Iš tikrųjų aš irgi esu viena iš tų, kai autobuse ar laive negaliu nei skaityti, nei rašyti ar žiūrėti kokio filmo, nes iškart supykina. Vienintelė mano atrakcija klausytis muzikos ir gėrėtis vaizdais per langą. Aš ir pati nesuprantu kaip aš pasiryžau tokiems nuotykiams, nes mūsų pagrindinės transporto priemonės ir yra autobusas arba laivas-keltas. Arminui atvirkščiai, nes jam malonumas kažkur važiuoti, nes jis gali ir skaityti ir rašyti, ir klausyti muzikos ar žaisti žaidimus- tai kelionės, neprailgsta.
Taigi ši smagi kelionė mums kainavo £7/28lt., žmogui ir autobusas turėjo būti Vip, bet to tikrai nepavadinčiau, nes tokiu atveju net nenorėčiau išbandyt paprasto...gerai, kad bent autobusas nebuvo perpildytas kaip visada, tad galėjome abu išsitiesti per dvi sėdynes.
Atvykome tik pavakare ir iškart lėkėme į miestą apsižvalgyti, nes kitos dienos vakare jau skrydis į Vietnamą. Luang Prabang visiškai skyrėsi nuo anksčiau matytų miestų. Viskas atrodė labai europietiška, seni pastatai, miestelis palei upę, aplink kalnai, visai kitokio lygio restoranai, viskas dekoruota ir paserviruota, įvairios sendaikčių ir kitokių suvenyrų parduotuvėlės labai priminė Europietiško miesto senamiestį. Kainos taip pat!!! Kai visur kitur galėdavom pietus pavalgyti už 15-20lt abu, čia jau reikėjo labai gerai paieškoti, kad rastum kažką panašaus.
Apsistojome Tony svečių namuose, kur už naktį dviems £9/36lt., ir labai patogia lova, didelis šiuolaikiškas kambarys lyginant su kitomis vietomis.
Miestelis nedidelis, galima apeiti pėsčiomis, tad pasivaikščioję palei upę, po senamiestį ir aplankę naktinį turgelį kur pilna įvairių suvenyrų, pasukome link namų, nes buvome pavargę po ilgos kelionės.
Taip pat šis miestas garsėja savo rytiniu aukojimo ritualu. Vietiniai žmonės susirenka anksti ryte į gatvę, visi išsirikiuoja į eilę ir aukoja maistą vietiniams vienuoliams. Aukojimos ceremonija vyksta 6 val., ryte, tai tik Arminas sugebėjo atsikelti ir nueiti pasižiūrėti, nes man tai truputį per anksti.
Tai labai gražus ir jaukus miestelis, kuris yra UNESCO saugomas kultūrinis paveldas, kad nebūtų niokojamas ir neišnyktų. Gaila, kad čia turėjome tik vieną dieną, nes kelionė jau suplanuota į priekį. Į šią vietą tikrai dar sugriščiau ir ne vien į Luang Prabang, bet ir į Laosą, nes šioje šalyje žmonės labai draugiški, maistas nuostabus, gamta stulbinanti. Šalis verta dėmesio geram poilsiui.
O dabar ir vėl nauja šalis, nauji įspūdžiai. Nuotykiai iš Vietnamo jau greitai!!!

Mylėkit ir būkit mylimi!!!